RSS

Cap.5

28 ian.

Cap.5

BPOV

–         Bella ti-ar placea sa mergi sa te josi cu ceilalti copii?m-a intrebat Cassiedupa ce am iesi din camera indreptandu-ne catre Carlisle si Esme.

–         Emmet e aici !Super !Aaaa…unde e ?mi-a adus un alt tricou ?am intrebat uitandu-ma in jurul meu.Carlisle o tinea de mana pe Esme zambindu-mi dulce.Doamna Jones nu era pe nicaieri oare unde a disparut.

–         Nu Bella draga, Emmett este acasa si ii asteapta pe Jasper si Rosalie.spuse Esme chicotind.

Aw, vreau sa ma joc cu Emmett !Cassie a spus ca ma pot juca cu copiii,asta trebuia sa insemne ca era inclus si Emmett.Carlisle l-a numit pe Emmett copil…..Hmmmmm.

–         Bella ce zici ,ai vrea sa mergi acasa cu Carlisle si Esme ?zise Cassie din spatele meu.

–         Mi-ar placea enorm de mult !Pana mami si tati vor veni din n excursie ?

–         Bella cred ca trebie sa vorbim.mi-a spus Esme ,apoi ma puse pe genunchii ei. Nebunatica de Alice intra pe usa parca dansand si se aseza langa noi.

–         Nu-i poti spune Esme !Nu pana nu se intoarce Edward !

Ce tot spuneau acolo ?Si de ce Edward trebia sa fie cu noi ?Eram foarte furioasa pe el. A plecat fara sa-mi spuna la revedere,si nu am nici o idee cand se va intoarce L,asa ca in momentul in care va veni acasa nu voi vorbi deloc cu el.

–         Bella vom vorbi mai tarziu despre asta.Este o treaba  in familie.zise Alice dandu-si ochii peste cap.Vestea buna este ca poti veni acasa cu noi,iar la sfarsitul saptamanii va trebui sa ne intoarcem si sa semnam niste hartii plictisitoare.Saptamana viitoare mama ta nu va fi gasita asa ca …vei fi o Hale nu e minunat ?sari in sus fericita.Stii tehnic numele meu de familie este Hale pentru ca eu si Jasper suntem casatoriti…dar se opri cand vazu ca eu nu sunt prea atenta.

O Hale ?Voi fi o Hale ?Dar…

–         Dar cum ramane cu mami si tati?Ei sunt parintii mei !m-am incruntat suparata.Alice se uita la Carlisle si Esme care aveau priviri triste.

–         Bella nu putem vorbi despre asta aici.Sunt niste lucruri pe care va trebui sa le stii dar la momentul potrivit.

–         Bine poate acum nu este toata familia acasa dar cand se vor intoarce o sa-mi spuneti ce s-a intamplat cu mamai si tati ?

–         Da,dar pana atunci va trebui sa locuiesti cu noi.Asta inseamna ca vei face aceleasi lucruri pe care le faceai cu parintii tai. Spuse Alice luandu-ma in brate.

–         Alice de ce raspunzi la intrebarile mele inainte sa le pun ?

–         O sa-ti spun un secret, pot sa vad viitorul.

–         Poti sa vezi viitorul ?am intrebat aruncandu-mi mainile in aer avand grija sa nu o lovesc.Stii cum o sa arat cand o sa fiu mare ?

–         Da stiu cum o sa arati .a spus dand din cap.

–         Serios ,cum o sa arat?am intrebat fascinata, oare o sa fiu draguta?

–         Esti interesata de cum o sa arati si nu esti infricosata de mine?spuse Alice razand in hohote J.

–         Sunt bucuroasa ca poti vedea viitorul.Nu cred ca este asa ciudat.am spuss zambind iar Alice ma  imbratisa.Deci cum voi arata Alice ?Te rog …o sa mor daca nu aflu.

–         Cand mergem acasa ?am intrebat uitandu-ma spre Carlisle si Esme, care au zambit cand am spus cuvantul ‘’acasa,, .

–         Bella inca vrei sa stii cum o sa arati cand o sa cresti ?am dat din cap.Pai…o sa ai aceeiasi ochi ciocolatii, o sa ai parul saten cu noante roscate,nu o sa fii prea inalta dar nici scunda,si o sa fii slabuta.a spus asteptandu-mi reactia.Dar doamna Jones veni cu niste hartii in mana pe care i le dadu lui Carlisle.

Esme ma lua de mana si ma conduse spre masina.Stateam tacute amandoua in spate cand telefonul liu Alice incepu sa sune.

–         De ce ai nevoie Edward ?

ALICEPOV

–         Buna Alice .Ma bucur ca te aud.spuse sarcastic.

De ce oare ma sunase ?Va trebui sa vina acasa  saptamana viitoare…mi-am inchis ochii concentrandu-ma pe viitorul lui.

–         Nu-ti spun nimic despre viziunile mele, am zis categoric.

–         Bella pleaca?nu vin acasa pana nu pleaca!

–         Nu Bella nu va pleca ea este acum o Hale asa ca nu te mai sclifosi atat si hai acasa unde ti-e locul….

………………………………………………………………………………………………..

gata si capitolul 5 e scris in graba asa ca normal sunt si greseli.

In capitolul 6 bella va fi mai mare adik la 10 ani .

Astept commuri sa-mi spuneti dc va place

Mersi celor care citesc !!!:* :* :* :*

 
9 comentarii

Scris de pe ianuarie 28, 2010 în Uncategorized

 

9 răspunsuri la „Cap.5

  1. anne

    ianuarie 28, 2010 at 2:11 pm

    e supeerb
    logiic
    :X:X:X:X:X:X
    vreau cap 6
    :XXXXXXXXXXXXXXXX

     
  2. Feelfreee

    ianuarie 28, 2010 at 6:57 pm

    si eu vreau cap 6 cat mai repede, sa fie Bella mare!

     
  3. marymarina92

    ianuarie 29, 2010 at 8:04 am

    e minunat:X …bella e adorabila:X…de abia astept continuarea…:X

     
  4. ella

    ianuarie 29, 2010 at 3:42 pm

    sooper capitolul:X:X:X
    hmm…ma intreb ce s-a intamplat cu parintii lui Bella
    cine i-a omorat?ce?tot un vampir?
    Alice e o figura:))
    hai Edward odata acasa:))

     
  5. ladybug95

    ianuarie 30, 2010 at 3:40 pm

    prea thareee…e cam enervant deocamdata Edward

     
  6. intotdeaunasingura

    martie 28, 2010 at 9:22 pm

    de ce Edward nu o accepta pe BELLA??? voi citi in continuare…

     
  7. Ilincuza

    mai 13, 2010 at 7:25 am

    mi se pare genial :X eu cred ca Edward nu o place pe Bella..fiindca : ei sunt vampiri,si Bella nu

    : o vzt pe Bella in viziunile lui ALice,si se indragosteste de ea..:)) asta e ca, trasa de par:) dar..!!!

    ; doar el stie :))

    Kisses :):* >:D<

     
  8. antonia

    mai 26, 2010 at 6:00 pm

    e superb…abia astept sa vad ce se intampla:D

     
  9. viatapescena06

    august 16, 2010 at 2:11 pm

    sooper…acum ma apuc de 6:)

     

Lasă un comentariu