RSS

Arhive zilnice: ianuarie 26, 2010

Cap. 4

Cap. 4  DPDV Carlisle

–         Buna ziua,numele meu este Carlisle Cullen sunt incantat sa va cunosc.

–         De asemenea !zise zambind la mine.

–         Da…deci aceasta este sotia mea Esme.am spus repede inainte sa inceapa sa flirteze.

Esme si-a ascuns un hohot de ras si i-a zambit inocent femeii apoi a dat mana cu ea.Daca vroiam sa o adoptam pe Bella trebuia sa ne comportam ca niste adulti civilizati.

–         Doamna…

–         Domnisoara ,nu sunt maritata !ii spuse imediat lui Esme,care zambi din nou la ea desi se simtea cam inconfortabil la fel ca si mine .

–         Va rugam intrati si asezati-va pe canapea,am vrea sa discutam ceva.

–         Suntem interesati sa o adoptam pe Bella.am inceput eu.

–         Daca nu ma insel mai aveti inca 4 copii nu?

–         Da toti sunt adoptati .Sotia mea Esme nu poate avea copii.am scuzat repede.

–         Ce intamplare…spuse cam suparata.Dar domnule Cullen aceste lucruri iau timp,sa stiti.

–         Da inteleg asta.dar este vreo solutie pentru a deveni tutorele temporar al Issabellei ?

–         Imi pare rau domnule Cullen nu suntem obligat sa facem asta,din cate stiu nu a-ti cunoscut familia Swan.Puteti deveni tutorele Issabellei doar daca aveti un document prin care parintii atesta ca in cazul in care ei decedeaza o puteti lua in grija pe fetita.

–          Parintii Bellei ? Alice veni in living cu un dosar in mana si i-l inmana domnisoarei Jones.Noi ii cunoastem pe parintii Bellei insa nu foarte bine,dar neavand pe nimeni altcineva in afara de noi au zis ca daca se intampla vreodata ceva cu ei Bella ar vrea sa ramana in grija lui Carlisle si Esme.cand termina zabi mandra catre Edith care ramasa cu gura cascata,dar inainte sa intrebe ceva … Charlie si Renee stiu cat iubeste Esme copii !doamne ce sincronizare buna avea fata asta !

–         Nu va suparati s-a mai aflat ceva de sotii Swan ?am intrebat putin curios fiindca Alice nu ne-a zis nimic despre ei.

–         Da,Charlie a fost gasit mort acum cateva ore in rezervatia La Push, se pare ca a fost atacat de un animal sau asa ceva.Atat stiu.Iar fetita va fi data spre adoptie temporara pana o vor gasi pe Renee .Daca o vor gasi atunci…Alice zambea cu gura pana la urechi.De ce zambea ???Daca Renee era moarta nu era ceva de care sa razi,va trebui sa discut mai tarziu cu ea despre asta.

–          Deci,domnule Cullen, dupa cum scrie aici in cazul de fata doar dumneavoastra si sotia o puteti adopta pe Issabella.Acum va trebui sa o iau pe Bella la centrul de adoptie pentru a-i pune niste intrebari.Puteti veni si dumneavoastra daca doriti.spuse dandu-i dosarul inapoi lui Alice.

–         Desigur, acum sotia mea va va duce sa o cunoasteti pe Bella.asta imi da sansa sa discut cu Alice .

Dupa ce au urcat Alice statea in fata mea si incepu sa-mi raspunde la intreberile pe care nu am apucat sa le rostesc.

–         Am uitat de documentele care ne vor ajuta sa o luam pe Bella cat mai curand.Nu vreau sa intru in detalii, o sa aflati ce vreti sa stiti in scurt timp.Nu incerca sa ma fortezi sa-ti spun pentru ca nu-ti voi spune nimic.Doar ai incredere in mine.

Aveam incredere in Alice,era fiica mea,desigur nu biologica dar tot ma face sa ma gandesc la ea ca si cum ar fi la fel ca si ceilalti copii ai mei.Asta imi aminteste de….

–         Cand se intoarce Edward acasa ?

–         Doua saptamani si jumatate.raspunse repede.Imi pare rau,daca nu i-as fi spus ca va sta putin nu ar fi stat asa de mult.

–         E in regula Alice !Edward oricum nu era de acord ca Bella sa faca parte din familie, asta ii va da un timp de gandire.

–         Paiii…el o place pe Bella mai mult decat iti dai tu seama.

–         Cum asa Alice ?Edward era impotriva Bellei de a deveni o Cullen sau o Hale.Nu prea inteleg.am spus curios.

–         Nimic, este o gluma intre mine si Rose.spuse razand.

Intre timp Bella, Esme si Edith coborara pe scari.

–         Suntem gata. Zise Esme.

–         Veniti si voi ?intreba Bella cu speranta in voce.

–         Desigur draga mea !Va trebui sa raspunzi la niste intrebari si daca vrei poti sta cu noi de acum inainte.

–         Vreau sa stau cu voi,Emmett mi-a promis ca se va uita cu mine la meciuri cat timp tata e plecat.spuse fericita.Esme imi arunca o privire incruntata.Bella nu putea sa afle adevarul inca despre tatal ei inca nu e timpul.

–         Alice uite ce mi-a dat Emmett !Bella avea pe ea un tricou pe care sctia :’’Sunt pierduta !Ia-ma acasa!,, la acest mesaj am ramas cu gura cascata de uimire.                     

–         O sa-ti luam unul nou Emmet ti-a cam gresit numarul.spuse Alice u  pic nervoasa.la ce se gandea Emmett ?ceea ce a patit Bella nu era deloc amuzant !

–         Ok !zise ea fericita.

Alice se duse la ea stiind ca vrea sa-i spuna ceva Bella ii sopti incet la ureche lui A lice :’’Aceasta femeie miroase ca batranul meu iepure Peter Pan !,,l-am auzit pe Emmett razand de undeva din casa ,pe Esme zambind,iar pe alice chicotind.

–         Ar trebui sa mergem ne intrerupse Edith.

Ne-am urcat in masina mea Alice mergand cu Bella in spate,iar eu cu Esme in fata .In cateva minute ajunsesem la centru .Edith o lua pe Bella intr-o alta camera dupa ce ne ruga sa nu o lasam aici si sa plecam,apoi intra cu frica intr-un cabinet impreuna cu Edith.

BPOV

  

Doamna care veni sa ma ia de acasa pleca din cabinet lasandu-ma singura cu o domnisoara foarte draguta cam de vreo 25 de ani cu parul blond.Ea incepu sa-mi puna intrebari care mai de care.

–         Deci,Bella iti plac Cullenii ?

–         Da !am zis uitandu-ma in ochii ei.

–         Parintii tai i-au cunoscut ?am deschis gura sa spun ca nu,dar  imediat m-am razgandit.

–         Da ,i-au cunoscut.

–         Serios ?intreba sin nou.

–         Doar de cand ne-am mutat in Forks.

–         Bella, acesta este un loc sigur poti sa-mi spui orice.Cullenii te-au pus sa zici asta ?

–         No ei nu ar face niciodata asta.am spus sigura.

–         Ok .

Nu pot sa cred ca tocmai am mintit!Mami imi spunea tot timpul ca sa minti este un lucru rau, dar tati mi-a spus ca uneori esti nevoit sa minti chiar daca nu vrei.

…………………………………

ok…scurt, scurt, celalalt era mai lung, dar in fine m-am grabit sa scriu.Stiu ca v-am cam plictisit aici dar nu pre am avut cine stie ce inspiratie…

😀 scuze pentru greseli !!!

va pup pe toti cei care cititi :* :* :* :* :*

 
11 comentarii

Scris de pe ianuarie 26, 2010 în Uncategorized