RSS

Cap. 23

09 iul.

Bpov ‘
Am intrat in camera si m-am trantit in pat si cred ca am adormit.Era si normal dupa o petrecere ‘’A la Alice’’,care pana si pe vampiri ii obosea.L-am simtit pe Edward langa mine si m-am ghemuit langa el ca de obicei si am pierdut contactul cu realitatea.

Epov
Se ghemui in mine cand m-am asezat langa ea ,si ofta .Am inchis si eu ochii cu toate ca nu puteam dormi,si m-am gandit .La ce ?A, am uitat sa va zic ca vreau sa o cer de sotie pe Bella,dar mi-e atat de frica.Mda,lui Edward Cullen ii e frica.Dar trebuie sa-mi fac curaj si sa-i spun.Daca nu risti nu castigi .Alice dadu buzna in camera si ma trezi din gandurile mele.
– Edward ,hai cu noi la o vanatoare.Stii ca demult nu am mai mers toti.Te roogg !!!
– Alice !Mai incet.Stiu ca nu am mai fost ,dar Bella ar ramane singura.
– Doar vro cateva ore te rog nu o sa se trezeasca.Si Alice facu ochii de catel plouat .
– A lice am sa merg bine ?Si nu mai fa fata aia deoarece simt ca incep sa plang chiar acum da
– Ok !
– Sa fii in 10 minute jos.
– Bine.

James pov
Aveam totul planuit.O voiam pe acea muritoare mai mult ca orice.In seara asta Cullenii plecau la vanatoare,asa ca aveam sansa sa o iau si sa plec.Am sarutat-o pe Vi ctoria si am plecat.Am intrat in camera de la etaj si am luat-o.Am avut grija ca mirosul meu sa nu se cunoasca si am fugit prin padurea deasa.Se misca incomod si deschise ochii.Scoase un tipat de groaza,dar i-am acoperit gura.
– Taci,sau Edward al tau va avea de suferit.Rau.De acord ?ea dadu din cap,si am eliberat-o.
– Ce vrei ?
– Hmm…sa ma gandesc .Pe tine.
– Spune-mi doar ca familia mea e bine si fac ce vrei tu.
– Ei sunt bine.Au plecat cu totii la vanatoare…

EPOV

Am ajuns repede acasa si am fugit spre camera Bellei.Cand am deschis us ea nu era pe pat.Am ascultat cu atentie sunetele,poate ii auzeam inima,dar nu se auzi.Am coborat speriat jos,iar ceilalti se uitau cu nedumerire in jur,probabil dandu-si seama ca Bella lipsea.Alice se opri deodata ,si ramase stana de piatra.Avea o viziune.La naiba !James o luase pe Bella.Un marait salbatic imi iesi din piept si am zguduit-o pe Al.
– Alice !De ce nu ai vazut cand nenorocitul acela a luat-o ?De ce ?
– Edward calmeaza-te .O s-o gasim.imi spuse Jazz.
– Jazz,eu ma intreb daca nu cumva e moarta pana acum si tu imi spui ca o s-o gasim?m-am luat de par si m-am tras tare de parca asta ma putea calma .nu stiam ce sa mai fac trebuia sa merg s-o caut.
Toata familia s-a mobilizat si am inceput sa cautam mirosul lui James.Am alergat ca un nebun pana la soseaua principala,unde mirosul se oprea .Dar am auzit un tipat din departare si am inceput din nou sa fug,dar parca nu indeajuns de repede.Si atunci am inceput sa-i dau de urma.Se pregatea sa o muste cand m-a auzit.Maraiam atat de tare la el .A lasat-o jos pe ea si a venit la mine.
– Uite ca a venit si Edward sa isi salveze micutul animalut din ghiarele unui monstru ca mine nu ?
Atunci am sarit pe el si l-am trantit de un copac la cativa metri de Bella.Dar nu se terminase .Victoria iesise de dupa un copac,si impreuna cu James se indreptau spre mine si Bella.Am impins-o mai in spate si James si Victoria se aruncara sa ma omoare.Dar in cateva secunde Lupta luase o alta intorsatura.James trecu pe langa mine,iar acum ma luptam doar cu Victoria.Ma simteam inutil .James era langa Bella iar eu nu-l puteam lua de acolo,iar familia mea era lasata in urma fiindca ei nu erau atat de rapizi ca mine.Incercam s-o omor pe Victoria cand s-a auzit un sunet de oase rupte venite de la Bella.O muscase James si ii rupse piciorul.Alice ,Jasper,Esme,Carlisle,Roasalie si Emmett se ivira dintre copacisi o luara pe Victoria de langa mine .Am laergat catre James inainte ca el sa-si dea seama si i-am rupt capul ,apoi l-am aruncat in flacarile facute de Alice si Esme.Carlisle era langa Bella si ii lega piciorul in timp ce ea se zbatea din cauza veninului ce i se raspandea prin vene ca focul.Am mers langa ea si am luat-o de mana.
– Imi pare rau..i-am soptit.Carlisle nu ii pot scoate veninul?
– Nu Edward este prea tarziu.imi spuse el cu parere de rau.
BPOV

Durerea era tot ce simteam acum.Nu mai puteam vorbi,nici macar nu mai puteam tipa.Am cazut intr-o stare de amorteala si desi simteam corpul arzandu-mi nu voiam sa ma misc.Nu stiu cat timp trecuse,dar imi simteam inima cum o ia la goana si apoi bate din ce in ce mai incet,pana cand –a oprit de tot…am murit ?

#################

Capitolul asta a venit mai repede cred eu si e si mai lungut
Nu stiu sigur daca o sa va placa ceea ce am scris mai sus (nu ma pricep la scene deastea)
L-as fi pus de marti dar am fost plecata ,si cu toate ca am avut leptopul cu mine nu am avut net
Comentati daca vreti capitolul urmator mai repede !!!
Cap 24 e scris deja pe jumatate.

 
7 comentarii

Scris de pe iulie 9, 2010 în Uncategorized

 

7 răspunsuri la „Cap. 23

  1. Dy@nn@

    iulie 9, 2010 at 6:25 pm

    primaaaaaaaaaaa

     
    • Dy@nn@

      iulie 11, 2010 at 11:58 am

      super,dar te rog nu il sfarsi
      este minunat cap:X:X:X:X:X::X:X
      felicitari
      este superb:X

       
  2. dia

    iulie 9, 2010 at 8:28 pm

    super, imp place felicitari
    astept cap urmator cat mai repede

     
  3. Crysuka

    iulie 10, 2010 at 9:03 am

    yei yei yei yei,Bella va fi vampir!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! o Doamne abia astept capitolul urmator!!!!!!!! oameni buni,COMENTATI!!!!!!!!!!

     
    • Crysuka

      iulie 10, 2010 at 9:04 am

      ops………….scz ,eram prea fericita si am uitat sa te felicit. deci……..FELICITARI,capitolul este un succes!!!!!!!!!!!!!!!

       
  4. Madelynne

    iulie 11, 2010 at 2:18 pm

    😐
    bella devine un vampir?:>
    james si victoria doi mari ticalosi ~x(
    vreau cap. 24 😀
    sper sa il postezi rapid :X
    XoXo Ade>:d<

     
  5. adela

    iulie 13, 2010 at 9:28 pm

    super … vreau repede cap. 24…te rog

     

Lasă un comentariu